Головна » Статті » м. Знам'янка |
23 січня 2018 року в Центрі дитячої та юнацької творчості відбулася педагогічна рада з проблеми: «Аналіз роботи закладу за I семестр 2017/2018 навчального року. Формування творчої особистості - діалог з видатним педагогом Василем Сухомлинським». Завдання:
Попередня робота: робота творчої групи щодо вивчення педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського. Форма роботи: круглий стіл. Під час педагогічної ради розглядались питання аналізу навчально-виховної роботи закладу за I семестр 2017/2018 навчального року та окреслення основних орієнтирів навчально-виховної роботи закладу на II cеместр поточного навчального року. Підведено підсумки вивчення та оцінювання діяльності педагогічних працівників закладу за звітний період. Друга частина педагогічної ради була присвячена трансформації педагогічних ідей Василя Сухомлинського в практику роботи гурткових занять закладу позашкільної освіти. До уваги присутніх була представлена відеопрезентація про життєвий шлях видатного земляка. Були розглянуті наступні питання:
Директор закладу Г.Подвиженко проаналізував роботу закладу з проблеми впровадження педагогічних ідей видатного земляка. Доречно зазначити, що всі виступаючі ділились досвід практичного використання педагогічної спвадщини Василя Сухомлинського на гурткових заняття свого напряму. Так в практиці О.Андрєєвої постійними є «уроки мислення», єднання з природою, заняття ритміки з молодшими школярами на свіжому повітрі. Пріоритетним напрямом роботи К.Степанової є розвиток та покращення здоров’я та фізичного стану вихованців засобами хореографічного мистецтва, шляхом впровадження педагогічного досвіду Василя Сухомлинського з даного питання. Керівник науково-технічного гуртка Н.Філоненко висвітлила роботу свого гуртка з впровадженням ідеї видатного педагога в напрямку трудового виховання. Сівпрацю з сім’єю, методику роботи з батьками поділилась Н.Любінська. «Дитиноцентризм» та розвиток всебічно-гармонійної особистості, саме ці стрижні є основними у освтньоньому процесі гуртка «Незвичайне поряд», керівник С.Кондратьєва. Педагог впроваджує в практику діяльності гуртка постійні подорожі в природу, сезонні ленд-арти, виховні розваги до на свіжому повітрі із залученням батьків вихованців. Постійними є екскурсії до місцевого та краєзнавчого музеїв, піші екскурсії містом, зустрічі з місцевими майстринями та багато іншого. Звернення до педагогічної спадщини В.Сухомлинського, розгляд його педагогічної системи, наявність наукових шкіл та їх активна діяльність як наукова, так і просвітницька, свідчать про плідність і перспективність цього напряму досліджень не лище в структурі істирико – педагогічної науки, а й вагому значущість для розв’язання актуальних проблем сучасної освітньої та виховної практики. І. Слєпєнькова, методист закладу | |
Переглядів: 145 | |
Всього коментарів: 0 | |
|
|