Вітаю Вас, Гость
Головна » Статті » Долинський р-н

Місце і роль інтерактивних технологій у формуванні ключових компетентностей вихованців

"Місце і роль інтерактивних технологій у формуванні ключових компетентностей вихованців" - під такою назвою 3 лютого 2017 року пройшло засідання педагогічної ради, метою якого було визначити роль інтерактивних технологій у навчальній діяльності; місце та доцільність використання інтерактивних прийомів під час навчально-виховного процесу; вплив інтерактивних методів на формування ключових компетентностей вихованців. 

Для роботи над питанням педради були створені проблемні групи, які повинні були напрацювати матеріали та презентувати їх на засіданні педагогічної ради.

Заступник директора з НВР Леонтьєва І.В. виступила з презентацією «Роль і місце інтерактивних технологій у навчальному процесі», в якій розкрила основні поняття інтерактивного навчання, принципи, на яких воно базується, ознайомила з класифікацією інтерактивних технологій, вимогами до структури заняття із застосуванням інтерактивних прийомів та дотриманням його етапів.

У ході педагогічної ради керівники гуртків ділилися досвідом щодо використання інтерактивних прийомів на заняттях гуртка. Так, керівник вокального гуртка Реп’яшник Л.А. розповіла про інтерактивні ігри, моделювання ситуацій, у ході яких формуються комунікативні компетентності. З присутніми провела ситуативну гру «Пожежа», під час якої розвивається мислення, увага, вміння знаходити швидко рішення проблеми, працювати у колективі, спілкуватися.

З досвідом впровадження інтерактивних вправ, які сприяють формуванню здоров’язбережуючих компетентностей у дітей, ознайомив керівник фізкультурно-спортивного гуртка Грищенко М.В. Він наголосив на доцільності використання під час занять прийомів релаксації, фізкультхвилинок, рухливих ігор.

Пайцун І.А., керівник гуртка «Олівець-малювець», познайомила колег з інтерактивними технологіями, які вона використовує на заняттях для формування практичних та творчих компетентностей у вихованців: Танграм, Баскет-метод, ротаційні трійки. Педагоги мали нагоду спробувати скласти фігури за технологією танграм та зібрати з елементів схему для вишивання рушника, використовуючи баскет-метод.

Про використання у навчально-виховному процесі технології спільний проект, як одного із засобів формування базових компетентностей, поділилась керівник гуртка «М’яка іграшка» Попович В.Л., яка презентувала роботу над творчим проектом «Композиція до вірша Т.Г.Шевченко «Тече вода з-під явора» (присвяченого 200-річчю з дня його народження).

Всі бажаючі мали змогу взяти участь в інтерактивній вправі «Ажурна пилка», яку провела керівник гуртка-методист Гетманець Д.В. Із запропонованих картинок на дошці треба було відібрати лише ті, на яких були зображення, що відповідали словам у вірші Тараса Шевченка «Тече вода з- під явора».

Використання інтерактивних технологій можна вважати новою педагогічною модою. Проте – гарною і корисною, оскільки вона викликана неможливістю і небажанням навчати лише через запам’ятовування

Відомий філософ Конфуцій говорив: «Не навчайте дітей так, як навчали вас – вони народились в інші часи. Якщо ви хочете навчити дітей мислити по-іншому, вам доведеться навчитися учити по-іншому».

Категорія: Долинський р-н | Додав: SIRIUS (03.02.2017)
Переглядів: 55 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar