Вітаю Вас, Гость
Головна » 2013 » Квітень » 1 » ПІДСУМКИ ПРОВЕДЕННЯ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ-ОРГАНІЗАТОРІВ, ЯКІ МАЮТЬ СТАЖ РОБОТИ НА ДАНІЙ ПОСАДІ
15:21
ПІДСУМКИ ПРОВЕДЕННЯ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ-ОРГАНІЗАТОРІВ, ЯКІ МАЮТЬ СТАЖ РОБОТИ НА ДАНІЙ ПОСАДІ

Бо порівну у кожного від Бога:
Організатора і педагога,
А творчість – головна умова.
І це – чудово!

Надія Смаровоз,
слухач курсів підвищення кваліфікації


У період з 18 березня по 29 березня 2013 року відбулися курси підвищення кваліфікації педагогів-організаторів, які мають стаж роботи на даній посаді. 

Проблема курсів: «Реалізація особистісно зорієнтованого підходу до виховання школярів».  

Навчально-тематичний план, реалізований у ході курсів, включав соціально-гуманітарний, професійний та діагностико-аналітичний модулі. 

Соціально-гуманітарний модуль мав на меті формування світогляду, національної самосвідомості, правової культури, висвітлення шляхів розвитку сучасних освітніх систем, концептуальних основ компетентнісного підходу, поглиблення знань з питань профілактики дитячого травматизму в навчальному закладі.

Зазначені завдання реалізовані в ході лекційних занять:

  • «Європейський шлях розвитку освіти» (Л.В. Корецька, директор КОІППО);
  • «Компетенції і компетентності в освітній діяльності вчителя» (А.С. Бик, заступник директора КОІППО, кандидат педагогічних наук);
  • «Україна в світових інтеграційних процесах: ментальний аспект» (Ю.С. Митрофаненко, старший викладач кафедри кафедри теорії та методики середньої освіти КОІППО, кандидат історичних наук);
  • «Профілактика дитячого травматизму в навчальному закладі» (Л.Г. Бурлака, методист НМЛ основ здоров’я, безпеки життєдіяльності та охорони праці КОІППО).
  • «Організаційно-педагогічні засади атестації педагогів-організаторів» (С.А. Корольова, начальник відділу кадрів КОІППО).

Професійний модуль навчально-тематичного плану був практично спрямований і мав на меті залучення слухачів курсів до розгляду різних педагогічних проблем, стимулювання самоаналізу, самооцінювання власного рівня професіоналізму, характеру його зростання в умовах підвищення кваліфікації.

Зміст цього модуля було реалізовано через лекційні та практичні заняття:

  • «Техніка розв’язання педагогічних конфліктів», «Творчі задачі у виховному процесі навчального закладу», «Техніка ефективного педагогічного спілкування» (С.А. Болсун, доцент кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти КОІППО, кандидат педагогічних наук);
  • «Психолого-педагогічна корекція агресивної поведінки школярів», «Розвиток креативності школярів» 
    (В.В. Павлюх, старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти КОІППО);
  • «Культура вербального спілкування педагога» (О.М. Вікторіна, старший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти КОІППО, кандидат філологічних наук);
  • «Теорії розвитку як базова основа особистісно зорієнтованого навчання» (А.М. Гельбак, старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти КОІППО, кандидат психологічних наук);
  • «Організація ефективної виховної діяльності» (О.В. Федоров, старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти КОІППО, кандидат педагогічних наук);
  • «Вимоги щодо науково-методичної продукції» (І.О. Небеленчук, старший викладач кафедри теорії та методики середньої освіти КОІППО, кандидат педагогічних наук);
  • «Педагогічні умови проектної діяльності в навчально-виховному процесі», «Створення презентації проекту: методичний аспект» (О.Е. Жосандоцент кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти КОІППО, кандидат педагогічних наук);
  • «Шляхи реалізації програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» у практиці роботи педагога-організатора», «Тренінг як інноваційна форма роботи педагога-організатора», (Ю.В. Міцай, завідувач НМЛ виховної роботи та формування культури здоров’я КОІППО);
  • «Використання потенціалу навчального посібника «Кіровоградщина. Історія рідного краю» у діяльності педагога-організатора» (Л.А. Гайда, методист НМЛ виховної роботи та формування культури здоров’я КОІППО);
  • «Використання виховного потенціалу Інтернет-ресурсу в діяльності педагога-організатора» (Ю.В. Міцай, завідувач НМЛ виховної роботи та формування культури здоров’я КОІППО, С.М. Пляка, методист НМЛ виховної роботи та формування культури здоров’я КОІППО).

Навчально-тематичним планом курсів підвищення кваліфікації було передбачено проведення педагогічної практики з проблеми «Реалізація особистісно зорієнтованого виховання засобами колективно-творчої діяльності» на базі комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання № 33 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».

У ході педагогічної практики С.О. Колосовою, директором НВО № 33, та Н.І. Кушніровою, заступником директора з виховної роботи, презентовано діяльність навчального закладу, розкрито як реалізуються завдання і принципи виховання через систему колективно-творчої діяльності. Слухачі курсів мали змогу розглянути різні моделі індивідуальної траєкторії розвитку дитини в контексті особистісно зорієнтованого підходу та поділитися власним досвідом під час круглого столу «Сучасні підходи до організації співробітництва школи з батьками в умовах особистісно зорієнтованого виховання».

Слухачі курсів підвищення кваліфікації під час конференції з проблеми «Реалізація особистісно зорієнтованого підходу до виховання школярів» найбільш зацікавлено обговорювали організаційні умови розвитку учнівського самоврядування у навчальному закладі.

Наприкінці курсів підвищення кваліфікації відбувся захист випускних робіт, що розкривають проблеми впровадження інноваційних виховних технологій в практику роботи навчального закладу, формування правової культури школярів у процесі духовного становлення і розвитку особистості, психолого-педагогічне забезпечення громадянського виховання школярів в системі освіти, технології проведення шкільного свята у системі виховної роботи навчального закладу.

Культурно-освітня робота зі слухами курсів підвищення кваліфікації реалізована шляхом відвідування художньої галереї «Єлисаветград» та Кіровоградського академічного обласного українського музично-драматичного театру імені М.Л. Кропивницького.

Фотозвіт курсів.

Переглядів: 721 | Додав: SIRIUS | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar