Вітаю Вас, Гость
Головна » 2016 » Грудень » 29 » Підсумки курсів підвищення кваліфікації педагогів-організаторів
11:41
Підсумки курсів підвищення кваліфікації педагогів-організаторів

У період з 12 по 23 грудня 2016 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбулися курси підвищення кваліфікації педагогів-організаторів з проблеми «Організація життєдіяльності учнівського колективу в контексті формування ціннісних орієнтацій особистості». 

При складанні навчально-тематичного плану курсів та плануванні консультацій було враховано побажання слухачів, висловлені ними під час онлайн-опитування. Реалізований навчально-тематичний план у ході проведення курсів включав соціально-гуманітарний, професійний та діагностико-аналітичний модулі. 

Соціально-гуманітарний модуль мав на меті формування національної самосвідомості, культури мовлення, поглиблення знань з питань профілактики дитячого травматизму в навчальному закладі. 

Професійний модуль навчально-тематичного плану був орієнтований на поширення сучасних знань, ознайомлення із новими теоретичними дослідженнями та досвідом впровадження результатів у галузях педагогіки та психології у навчально-виховний процес; стимулювання педагогів-організаторів до самоаналізу професійної діяльності, самооцінювання характеру зростання в умовах підвищення кваліфікації.

У рамках співпраці КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» та Національної академії педагогічних наук України для слухачів курсів підвищення кваліфікації було проведено тренінг з національно-патріотичного виховання «З Україною в серці». Тренерами було запрошено науково-педагогічних працівників Інституту проблем виховання, зокрема: провідного наукового співробітника лабораторії позашкільної освіти, кандидата педагогічних наук О.В. Просіну та старшого наукового співробітника лабораторії громадянського та морального виховання, кандидата педагогічних наук І.М. Шкільну. 

Мета тренінгової програми «З Україною в серці» – підготовка організаторів виховної роботи до здійснення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді.

У ході проведення тренінгу реалізовано наступні завдання: поглиблення знань педагогів-організаторів з проблеми формування патріотичних почуттів учнів; формування навичок продуктивної взаємодії з молоддю з метою розвитку її соціальної позиції та суспільної активності; моделювання шляхів реалізації завдань національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в умовах навчального закладу.

Тренери-модератори О.В. Просіна та І.М. Шкільна запропонували до уваги педагогів-організаторів цікаві тематичні інформаційні повідомлення, низку інтерактивних вправ та вправ на активізацію, керовані дискусії, роботу в групах, мозковий штурм, перегляд та обговорення відеоматеріалів, різноманітні руханки. 

Педагогічна практика слухачів курсів пройшла у форматі творчої лабораторії з проблеми «Колективна творча діяльність як засіб формування ціннісних орієнтацій особистості». Досвідом своєї роботи з колегами ділилася Плюхіна Н.А., педагог-організатор-методист Богданівської ЗШ I-IІІ ступенів № 2 Знам’янської районної ради. 

Крім того слухачі курсів мали змогу взяти участь у роботі конференції з проблеми «Організація життєдіяльності учнівського колективу в контексті формування ціннісних орієнтацій особистості». 

У ході конференції відбулася активна відкрита комунікація молодих і  досвідчених педагогів-організаторів щодо розгляду різноманітних педагогічних проблем у навчальних закладах та обговорення практичних шляхів щодо їх подолання.

Наприкінці курсів підвищення кваліфікації відбувся захист випускних робіт, що розкривають проблеми формування ціннісних орієнтацій учнівської молоді у навчальному закладі, розвитку індивідуальності, впровадження проектної діяльності учнів в умовах навчального закладу, значення учнівського самоврядування у сучасному навчальному закладі тощо.

Переважна більшість слухачів позитивно оцінили проведені курси підвищення кваліфікації, зазначивши, що найбільш цікавими формами навчання для них були тренінг, практичні заняття та педагогічна практика.

Слухачі курсів у вихідному комплексному діагностуванні зазначають про достатній науково-методичний рівень проведених навчальних занять викладачами та спрямованість змісту їх роботи на розкриття проблеми курсів. 

Фотозвіт з тренінгу (14-16.2016 рр.) тут >>>

Переглядів: 242 | Додав: SIRIUS | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar