Вітаю Вас, Гость
Головна » 2014 » Травень » 7 » Курси підвищення кваліфікації заступників директорів шкіл з виховної роботи
10:29
Курси підвищення кваліфікації заступників директорів шкіл з виховної роботи

У період з 19 по 30 травня 2014 року відбудуться курси підвищення кваліфікації заступників директорів шкіл з виховної роботи. Проблема курсів: «Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій школярів у виховному середовищі регіону».

Заїзд, поселення та реєстрація слухачів курсів 19.05.2014 року з 8.00 до 10.20 (ІІІ поверх).   Початок І пари 19 травня о 10.30.

Навчально-тематичний план курсів передбачає реалізацію соціально-гуманітарного, професійного та діагностико-аналітичного модулів.

Соціально-гуманітарний модуль включає опрацювання таких питань:

  • Якісна освіта як пріоритет розвитку сучасного суспільства.
  • Компетенції і компетентності в освітній діяльності педагога.
  • Україна в світових інтеграційних процесах: ментальний аспект.
  • Атестація педагогічних працівників: сучасні підходи.
  • Профілактика дитячого травматизму в навчальному закладі.
  • Мовнокомунікативна компетенція вчителя як складова професійної компетентності.

Професійний модуль навчально-тематичного плану включає питання:

  • Школи гуманної педагогіки: реалізація діяльнісного, комунікативного та соціокультурного підходів до розвитку особистості.
  • Імідж сучасної школи: теорія та технології.
  • Шляхи реалізації Основних орієнтирів виховання в системі роботи сучасного навчального закладу.
  • Розвиток креативності учнів в умовах позакласної, позаурочної роботи.
  • Сучасне шевченкознавство у процесі формування ціннісних орієнтацій учнів (на базі Кобзаревої світлиці Знам’янського міського краєзнавчого музею).
  • Методика організації екскурсійного заняття (до 75-ї річниці утворення Кіровоградської області).
  • Електронний посібник як засіб формування ціннісних орієнтацій школярів.
  • Педагогічні умови проектної діяльності в навчально-виховному процесі.
  • Основи створення презентації з допомогою онлайнових ресурсів.
  • Використання хмарних технологій у професійній діяльності педагога.
  • Веб-сайт як освітньо-інформаційний ресурс формування ціннісних орієнтацій школярів.
  • Корегування культури міжособистісної взаємодії: попередження та розв’язання конфліктів.
  • Навчання та виховання дітей з нейротичними ускладненнями розвитку.
  • Еволюція суспільно-політичних та педагогічних поглядів В.О. Сухомлинського.

Педагогічна практика з проблеми «Розвиток виховної системи навчального закладу в контексті формування ціннісних орієнтацій школярів» буде проведена 22 травня 2014 року на базі навчально-виховного комплексу «Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей» Знам’янської міської ради Кіровоградської області.

Окрім того, до уваги слухачів курсів буде запропоновано проведення творчої лабораторії з проблеми «Роль конкурсів педагогічної майстерності у професійному зростанні педагога та розвитку виховної системи школи».

Під час курсів підвищення кваліфікації слухачам пропонується у форматі круглого столу взяти участь в обговоренні проблеми «Впровадження здоров’язбережувальних технологій у виховну систему школи».

Також у ході курсів відбудеться конференція з проблеми «Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій школярів у виховному середовищі регіону».

Слухачам курсів підвищення кваліфікації необхідно підготуватися до участі у вищезазначеній конференції та роботі круглого столу.

Наприкінці курсів передбачено захист випускних робіт.

 Звертаємо увагу районних і міських методичних кабінетів (центрів) та слухачів курсів, що випускну роботу необхідно здати науковому керівнику та куратору курсів (для ознайомлення та внесення необхідних коректив) наприкінці першого тижня навчання -  до 23 травня 2014 року!

Безпосередній захист випускних робіт відбудеться відповідно до затвердженого розкладу навчальних занять.

Орієнтовна тематика випускних робіт 
для слухачів курсів підвищення кваліфікації
заступників директорів шкіл з виховної роботи

  1. Сучасні підходи до управління виховним процесом в освітньому закладі.
  2. Становлення та розвиток виховної системи загальноосвітнього навчального закладу як основи життєтворчості особистості.
  3. Науково-методичне забезпечення розвитку виховної системи школи та формування ціннісних орієнтирів школярів.
  4. Проектування індивідуальної траєкторії виховання, навчання і розвитку життєвих компетентностей особистості у виховній системі школи.
  5. Становлення та розвиток виховної системи навчального закладу (учнівського колективу).
  6. Впровадження інноваційних виховних технологій у практику роботи навчального закладу.
  7. Проектна діяльність у виховному середовищі навчального закладу.
  8. Превентивне виховне середовище закладу як чинник формування компетентної особистості.
  9. Формування громадянської компетентності особистості у виховній системі школи.
  10. Формування духовної культури школярів у контексті традицій та культурних надбань українського народу. 
  11. Впровадження в систему виховної роботи школи гуманістичних ідей педагогіки Василя Сухомлинського.
  12. Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості.
  13. Особистісно зорієнтована система розвитку творчих обдарувань та талантів школярів.
  14. Створення моделі навчального закладу – «Школи сприяння здоров’ю» як педагогічної системи формування здорової нації.
  15. Психолого-педагогічна корекція підлітків з девіантною поведінкою.
  16. Формування правової культури школярів у процесі духовного становлення і розвитку особистості.
  17. Виховний потенціал музейної педагогіки.
  18. Діяльність педагогічного колективу в здійсненні соціального захисту дитини.
  19. Впровадження здоров’язбережувальних технологій у практику роботи сучасної школи.
  20. Використання виховного потенціалу Інтернет-ресурсу в системі виховної роботи закладу.
  21. Дослідницька та науково-пошукова діяльність учнів у системі виховної роботи школи як складова формування ціннісних орієнтирів школярів.
  22. Розвиток інтелектуального ресурсу особистості засобами гурткової та позакласної роботи.
  23. Сучасні підходи до організації співробітництва з батьками у вихованні компетентної особистості. 
  24. Моніторинг стану гурткової та позакласної роботи в навчальному закладі.
  25. Формування ціннісних орієнтацій дітей та молоді засобами краєзнавства.
  26. Співпраця загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів у розвитку в учнів творчої компетентності.
  27. Технологія створення портфоліо заступника директора з виховної роботи (класного керівника).

Методичні рекомендації щодо виконання слухачами випускних робіт.

У разі виникнення питань стосовно організаційного та змістовного забезпечення курсів, залишайте свої повідомлення в Гостьовій книзі нашого сайту або пишіть на нашу поштову скриньку koippo414@gmail.com з поміткою «Курси».

Переглядів: 663 | Додав: SIRIUS | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar