Вітаю Вас, Гость
Головна » 2016 » Серпень » 3 » Курси підвищення кваліфікації педагогів-організаторів навчальних закладів
07:47
Курси підвищення кваліфікації педагогів-організаторів навчальних закладів

У період з 8 серпня по 19 серпня 2016 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбудуться курси підвищення кваліфікації педагогів-організаторів навчальних закладів з проблеми «Організація життєдіяльності учнівського колективу в контексті формування ціннісних орієнтацій особистості».

Заїзд, поселення та реєстрація слухачів курсів 08.08.2016 р. з 8:00 до 10:20 (ІІІ поверх).

Початок І пари 8 серпня о 10:30.

Навчально-тематичний план курсів передбачає реалізацію соціально-гуманітарного, професійного та діагностико-аналітичного модулів.

Соціально-гуманітарний модуль навчально-тематичного плану включає питання:

  • Шляхи реалізації української національної ідеї в системі формування патріотичних почуттів учнівської молоді. 

  • Україна в світових інтеграційних процесах: ментальний аспект.

  • Ключові компетентності для навчання упродовж життя: європейські орієнтири.

  • Атестація педагогічних працівників: сучасні підходи.

  • Організація роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності у навчальних закладах області.

Професійний модуль включає опрацювання таких питань:

  • Шляхи реалізації Основних орієнтирів виховання у практиці роботи педагога-організатора.

  • Використання методу проектів у формуванні системи цінностей школярів: практичний аспект.

  • Технології розвитку креативності у дітей різного віку.

  • Регіонально-культурологічні проекти у виховному середовищі навчального закладу.

  • Використання інтерактивних технологій у процесі формування патріотичних почуттів учнів.

  • Використання інтерактивних технік у процесі формування ціннісних орієнтацій особистості.

  • Виховний потенціал екскурсій пам’ятними місцями рідного краю.

  • Впровадження здоров’язбережувальних технологій у систему життєдіяльності учнівського колективу.

  • Виховні можливості курсу за вибором «Сімейні цінності».

  • Тренінг як інноваційна форма роботи педагога-організатора.

  • Технологія підготовки та проведення виставки творчих дитячих робіт.

  • Метод проектів у навчально-виховному процесі.

  • Портфоліо: територія успіху сучасного педагога.

  • Інтелектуально-творчий потенціал педагога: зміст, структура, шляхи діагностики та розвитку.

  • Використання виховного потенціалу Інтернет-ресурсу в діяльності педагога-організатора.

  • Проведення інтелектуально-пошукових ігор для учнів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

  • Сучасні підходи до професійного самовдосконалення педагога.

  • Ефективна групова взаємодія: створення команди і комунікація.

  • Моніторинг якості організації навчально-виховного процесу в закладах освіти.

  • Теорії розвитку як базова основа особистісно орієнтованого підходу.

  • Психолого-педагогічні засади створення інтелектуально-творчого навчального середовища.

Під чаc курсів підвищення кваліфікації слухачам пропонується взяти участь у конференції з обміну досвідом з проблеми «Організація життєдіяльності учнівського колективу в контексті формування ціннісних орієнтацій особистості». Слухачам курсів підвищення кваліфікації необхідно підготуватися до участі у вищезазначеній конференції.

Педагогічна практика слухачів курсів підвищення кваліфікації буде проводитись у форматі творчої лабораторії з проблеми «Сучасні підходи до формування ціннісних орієнтацій особистості».

Наприкінці курсів передбачено захист випускних робіт.

Звертаємо увагу районних і міських методичних кабінетів (центрів) та слухачів курсів, що випускну роботу необхідно здати науковому керівнику та куратору курсів наприкінці першого тижня навчання.

Безпосередній захист випускних робіт відбудеться відповідно до затвердженого розкладу навчальних занять.

Орієнтовна тематика випускних робіт
для слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогів-організаторів

  1. Організація життєдіяльності учнівського колективу школи. 

  2. Моделювання індивідуальної траєкторії розвитку дитини.

  3. Педагогіка співробітництва і проблеми демократизації шкільного колективу.

  4. Формування духовної культури школярів на основі національних традицій народу.

  5. Формування у підростаючого покоління креативності.

  6. Проблеми формування національної свідомості школярів.

  7. Програмно-цільове забезпечення національного виховання школярів в системі освіти.

  8. Впровадження в систему виховної роботи школи гуманістичних ідей педагогіки Василя Сухомлинського.

  9. Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості.

  10. Використання ігрових інтерактивних форм роботи у системі роботи з учнями.

  11. Впровадження інтелектуально-пізнавальних форм роботи з учнями.

  12. Демократизація та гуманізація виховної роботи в навчальному закладі.

  13. Нетрадиційні форми виховання як засіб організації творчої діяльності учнів. 

  14. Методика проведення диспутів / круглих столів / інтелектуальних ігор.

  15. Використання гуманістичних традицій народної педагогіки у виховній роботі школи.

  16. Організаційно-педагогічні умови формування ціннісних ставлень особистості учня у навчальному закладі.

  17. Методика планування роботи педагога-організатора.

  18. Використання театралізованих і художньо-прикладних інтерактивних форм роботи у навчальному закладі.

  19. Технологія проведення шкільного свята у системі виховної роботи навчального закладу.

  20. Використання виховного потенціалу Інтернет-ресурсу у забезпеченні особистісного розвитку дитини.

  21. Шляхи формування духовного світу учня, основ загальнолюдської моралі.

  22. Гуманізація відносин вчителів та учнів.

  23. Педагогіка співробітництва і проблеми демократизації шкільного життя.

  24. Психолого-педагогічне забезпечення громадянського виховання школярів в системі освіти.

  25. Організаційні умови розвитку учнівського самоврядування у навчальному закладі.

  26. Формування навичок самоврядування, соціальної активності у процесі практичної громадської діяльності школярів.

  27. Формування правової культури школярів у процесі духовного становлення і розвитку особистості.

  28. Творче втілення в практику роботи школи досягнень психолого-педагогічної науки, педагогічного досвіду.

Методичні рекомендації щодо виконання слухачами випускних робіт.

У разі виникнення питань стосовно організаційного та змістовного забезпечення курсів чи оформлення випускних робіт, залишайте свої повідомлення в Гостьовій книзі нашого сайту або пишіть електронною поштою на поштову скриньку koippo414@gmail.com з поміткою «Курси».

Переглядів: 438 | Додав: SIRIUS | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar