Вітаю Вас, Гость
Головна » 2013 » Березень » 4 » Курси підвищення кваліфікації педагогів-організаторів, які мають стаж роботи на даній посаді
15:25
Курси підвищення кваліфікації педагогів-організаторів, які мають стаж роботи на даній посаді

У період з 18 березня по 29 березня 2013 року відбудуться курси підвищення кваліфікації педагогів-організаторів, які мають стаж роботи на даній посаді.

Проблема курсів: «Реалізація особистісно зорієнтованого підходу до виховання школярів».

Заїзд, поселення та реєстрація слухачів курсів 18 березня 2013 року з 8.00 до 10.00.

Початок І пари 18 березня о 10.30.  

Навчально-тематичний план курсів передбачає реалізацію соціально-гуманітарного, професійного та діагностико-аналітичного модулів.

Соціально-гуманітарний модуль передбачає опрацювання таких питань:

  • Європейський шлях розвитку освіти;
  • Компетенції і компетентності в освітній діяльності вчителя;
  • Україна в світових інтеграційних процесах: ментальний аспект;
  • Організаційно-педагогічні засади атестації педагогів-організаторів;
  • Профілактика дитячого травматизму в навчальному закладі.

Професійний модуль навчально-тематичного плану включає питання:

  • Теорії розвитку як базова основа особистісно зорієнтованого навчання;
  • Психолого-педагогічна корекція агресивної поведінки школярів;
  • Культура вербального спілкування педагога;
  • Техніка розв'язання педагогічних конфліктів;
  • Шляхи реалізації програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» у практиці роботи педагога-організатора;
  • Творчі задачі у виховному процесі навчального закладу;
  • Розвиток креативності школярів;
  • Використання потенціалу навчального посібника «Кіровоградщина. Історія рідного краю» у діяльності педагога-організатора;
  • Організація ефективної виховної діяльності;
  • Техніка ефективного педагогічного спілкування;
  • Вимоги щодо науково-методичної продукції;
  • Педагогічні умови проектної діяльності в навчально-виховному процесі;
  • Тренінг як інноваційна форма роботи педагога-організатора;
  • Створення презентації проекту: методичний аспект;
  • Використання виховного потенціалу Інтернет-ресурсу в діяльності педагога-організатора.

Окрім того, під час курсів підвищення кваліфікації для слухачів передбачено проведення педагогічної практики на базі комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33, дошкільний навчальний заклад Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» з проблеми «Реалізація особистісно зорієнтованого виховання засобами колективно-творчої діяльності», в ході якої планується обговорення наступних питань:

- Колективна творча діяльність у виховній системі школи;

- Організаційні умови розвитку учнівського самоврядування у навчальному закладі;

- Моделювання індивідуальної траєкторії розвитку дитини в контексті особистісно зорієнтованого підходу;

- Круглий стіл «Сучасні підходи до організації співробітництва школи з батьками в умовах особистісно зорієнтованого виховання».

Також у ході курсів відбудеться конференція з проблеми «Реалізація особистісно зорієнтованого підходу до виховання школярів».

Слухачам курсів підвищення кваліфікації необхідно підготуватися до участі у вищезазначеній конференції.

Наприкінці курсів передбачено захист випускних робіт (індивідуальних тем, колективних проектів) слухачами курсів підвищення кваліфікації. 

Тематика випускних робіт для слухачів курсів підвищення кваліфікації 
педагогів-організаторів, які мають стаж роботи на даній посаді
  1. Особистісно зорієнтована система розвитку творчих обдарувань та талантів школярів.
  2. Моделювання індивідуальної траєкторії розвитку дитини в контексті особистісно зорієнтованого підходу.
  3. Впровадження здоров’язбережувальних технологій в контексті особистісно зорієнтованого підходу.
  4. Формування духовної культури школярів на основі національних традицій свого народу.
  5. Впровадження інноваційних виховних технологій в практику роботи навчального закладу.
  6. Проблеми формування національної свідомості школярів.
  7. Програмно-цільове забезпечення національного виховання школярів в системі освіти.
  8. Впровадження в систему виховної роботи школи гуманістичних ідей педагогіки Василя Сухомлинського.
  9. Творчий розвиток учнів у контексті особистісно зорієнтованого виховання.
  10. Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості.
  11. Формування культурологічної компетентності школярів.
  12. Проектування індивідуальної траєкторії виховання, навчання і розвитку життєвої компетенції особистості.
  13. Демократизація та гуманізація виховної роботи в школі.
  14. Використання гуманістичних традицій народної педагогіки у виховній роботі школи.
  15. Використання виховного потенціалу Інтернет-ресурсу у забезпеченні особистісного розвитку дитини.
  16. Шляхи формування духовного світу учня, основ загальнолюдської моралі.
  17. Гуманізація відносин вчителів та учнів.
  18. Педагогіка співробітництва і проблеми демократизації шкільного життя.
  19. Розробка системи виховання, навчання і розвитку життєвої компетенції особистості.
  20. Психолого-педагогічне забезпечення громадянського виховання школярів в системі освіти.
  21. Формування правової культури школярів у процесі духовного становлення і розвитку особистості.
  22. Творче втілення в практику роботи школи досягнень психолого-педагогічної науки, педагогічного досвіду.
  23. Організаційні умови розвитку учнівського самоврядування у навчальному закладі.
  24. Нетрадиційні форми виховання як засіб організації творчої діяльності учнів.
  25. Технологія проведення шкільного свята у системі виховної роботи навчального закладу.

Методичні рекомендації щодо виконання слухачами випускних робіт.

У разі виникнення питань стосовно організаційного та змістовного забезпечення курсів, залишайте свої повідомлення в Гостьовій книзі нашого сайту або пишіть на нашу поштову скриньку koippo414@gmail.com з поміткою «Курси».

Переглядів: 892 | Додав: SIRIUS | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar