Вітаю Вас, Гость
Головна » 2017 » Березень » 8 » Курси підвищення кваліфікації педагогів-організаторів, які мають стаж роботи на цій посаді
15:05
Курси підвищення кваліфікації педагогів-організаторів, які мають стаж роботи на цій посаді

У період з 13 березня по 24 березня 2017 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбудуться курси підвищення кваліфікації педагогів-організаторів, які мають стаж роботи на цій посаді, з проблеми «Організація проектної діяльності як основа формування активної громадянської позиції та патріотичних почуттів учнів».

 

Заїзд, поселення та реєстрація слухачів курсів 13.03.2017 р. з 8:00 до 10:20 (ІІІ поверх).

Початок І пари 13 березня о 10:30.

Навчально-тематичний план курсів передбачає реалізацію соціально-гуманітарного, професійного та діагностико-аналітичного модулів.

Соціально-гуманітарний модуль навчально-тематичного плану включає питання:

  • Компетенції та компетентності в управлінський діяльності.

  • Історичні уроки Української революції 1917-1921 рр. як основа світоглядної позиції сучасного педагога.

  • Атестація педагогічних працівників: сучасні підходи.

  • Організація роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності у навчальних закладах області.

  • Культура мовлення українця як складова мовної ментальності.

Професійний модуль включає опрацювання таких питань:

  • Шляхи реалізації Основних орієнтирів виховання у практиці роботи педагога-організатора.

  • Використання методу проектів у формуванні активної громадянської позиції та патріотичних почуттів учнів: практичний аспект.

  • Технології розвитку креативності у навчально-виховному процесі.

  • Впровадження сучасних технологій у практику виховної роботи в контексті концепції нової української школи.

  • Реалізація превентивних та здоров’язбережувальних програм і проектів у системі життєдіяльності учнівського колективу.

  • Регіонально-культурологічні проекти у процесі формування патріотичних почуттів та громадянської позиції учнів.

  • Методика організації віртуальної екскурсії.

  • Підготовка педагога до використання технології кооперативного навчання.

  • Використання онлайнових ресурсів у професійній діяльності педагога.

  • Впровадження інноваційних освітніх технологій в закладах освіти.

  • Метод проектів у навчально-виховному процесі.

  • Портфоліо як інструмент оцінювання діяльності педагога та учня.

  • Проведення інтелектуально-пошукових ігор для учнів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

  • Розвиток навичок продуктивної комунікації між учасниками навчально-виховного процесу.

  • Особливості роботи   з  обдарованими дітьми в контексті розбудови нової української школи.

  • Профілактика суїциду та суіцідальної поведінки дітей  в освітньому середовищі.

  • Нова українська школа: шляхи розбудови та агенти змін.

  • Вплив медіа на світогляд особи.

Крім вищезазначених тем для слухачів курсів підвищення кваліфікації передбачено проведення тренінгу з національно-патріотичного виховання «З Україною в серці».

Педагогічна практика слухачів курсів підвищення кваліфікації з проблеми «Формування патріотичних почуттів учнів в умовах нової української школи» буде проводитись на базі КЗ «НВО «СЗНЗ I ступеня «Гармонія» – гімназія імені Тараса Шевченка – ЦПВ «Контакт» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» .

Наприкінці другого тижня навчальних занять слухачам пропонується взяти участь у конференції з обміну досвідом з проблеми курсів «Організація проектної діяльності як основа формування активної громадянської позиції та патріотичних почуттів учнів» та круглому столі з проблеми «Перспективи розвитку органів учнівського самоврядування в умовах нової української школи».

Слухачам курсів підвищення кваліфікації необхідно підготуватися до участі у зазначених заходах.

Окрім цього, навчально-тематичним планом курсів підвищення кваліфікації передбачено складання заліку та захист випускних робіт слухачами курсів. Звертаємо увагу, що чернетку випускної роботи необхідно здати науковому керівнику та куратору курсів наприкінці першого тижня навчання.

Безпосередній захист випускних робіт відбудеться відповідно до затвердженого розкладу навчальних занять наприкінці другого тижня.

Орієнтовна тематика випускних робіт
для слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогів-організаторів

  1. Особливості організації проектної діяльності з учнями різного віку.

  2. Організація життєдіяльності учнівського колективу школи. 

  3. Моделювання індивідуальної траєкторії розвитку дитини.

  4. Педагогіка співробітництва і проблеми демократизації шкільного колективу.

  5. Формування громадянської позиції та патріотичних почуттів учнів у процесі урочної та позаурочної виховної роботи.

  6. Формування у підростаючого покоління креативності.

  7. Впровадження в систему виховної роботи школи гуманістичних ідей педагогіки Василя Сухомлинського.

  8. Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості.

  9. Використання ігрових інтерактивних форм роботи у систему роботи з учнями.

  10. Впровадження інтелектуально-пізнавальних форм роботи з учнями.

  11. Демократизація та гуманізація виховної роботи в навчальному закладі.

  12. Нетрадиційні форми виховання як засіб організації творчої діяльності учнів. 

  13. Неформальні дитячі об'єднання: пошук шляхів діалогу.

  14. Методика проведення диспутів / круглих столів / інтелектуальних ігор.

  15. Використання гуманістичних традицій народної педагогіки у виховній роботі школи.

  16. Організаційно-педагогічні умови формування ціннісних ставлень особистості учня у навчальному закладі.

  17. Методика планування роботи педагога-організатора.

  18. Використання театралізованих і художньо-прикладних інтерактивних форм роботи у навчальному закладі.

  19. Технологія проведення шкільного свята у системі виховної роботи навчального закладу.

  20. Використання виховного потенціалу Інтернет-ресурсу у забезпеченні особистісного розвитку дитини.

  21. Шляхи формування духовного світу учня, основ загальнолюдської моралі.

  22. Гуманізація відносин вчителів та учнів.

  23. Педагогіка співробітництва і проблеми демократизації шкільного життя.

  24. Психолого-педагогічне забезпечення громадянського виховання школярів в системі освіти.

  25. Організаційні умови розвитку учнівського самоврядування у навчальному закладі.

  26. Формування навичок самоврядування, соціальної активності у процесі практичної громадської діяльності школярів.

  27. Творче втілення в практику роботи школи досягнень психолого-педагогічної науки, педагогічного досвіду.

При оформленні випускних робіт варто використати «Методичні рекомендації щодо виконання слухачами випускних робіт».

У разі виникнення питань стосовно організаційного та змістовного забезпечення курсів чи оформлення випускних робіт, залишайте свої повідомлення в Гостьовій книзі нашого сайту або пишіть електронною поштою на поштову скриньку koippo414@gmail.com з поміткою «Курси».

Переглядів: 247 | Додав: SIRIUS | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar