Вітаю Вас, Гость
Головна » 2014 » Липень » 16 » Курси підвищення кваліфікації педагогів-організаторів
11:49
Курси підвищення кваліфікації педагогів-організаторів

У період з 11 серпня по 22 серпня 2014 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбудуться курси підвищення кваліфікації педагогів-організаторів з проблеми «Формування ціннісних орієнтацій особистості в умовах колективно-творчої діяльності».

Заїзд, поселення та реєстрація слухачів курсів 11.08.2014 р. з 8.00 до 10.20 (ІІІ поверх). Початок І пари 11 серпня о 10.30.  

Навчально-тематичний план курсів передбачає реалізацію соціально-гуманітарного, професійного та діагностико-аналітичного модулів.

Соціально-гуманітарний модуль навчально-тематичного плану включає питання:

  • Україна в світових інтеграційних процесах: ментальний аспект.
  • Українська національна ідея: витоки, генезис, перспективи.
  • Атестація педагогічних працівників: сучасні підходи.
  • Організація роботи з безпеки життєдіяльності в загальноосвітніх навчальних закладах області.
  • Мовнокомунікативна компетенція вчителя як складова професійної компетентності.

Професійний модуль включає опрацювання таких питань:

  • Шляхи реалізації Основних орієнтирів виховання у практиці роботи педагога-організатора.
  • Розвиток креативності у школярів різного віку в умовах колективної творчої діяльності.
  • Впровадження здоров’язбережувальних технологій у практику роботи педагога-організатора.
  • Регіонально-культорологічні проекти у виховному середовищі навчального закладу.
  • Використання методу проектів у формуванні системи цінностей школярів: практичний аспект.
  • Особливості впровадження курсу за вибором «Сімейні цінності».
  • Виховний потенціал екскурсії по пам’ятних місцях рідного краю.
  • Електронний посібник як засіб морального виховання учнів та формування культури здоров’я.
  • Тренінг як інноваційна форма роботи педагога-організатора.
  • Основи створення презентації з допомогою онлайнових ресурсів.
  • Використання виховного потенціалу Інтернет-ресурсу в діяльності педагога-організатора.
  • Особливості організації та проведення веб-квестів для учнів.
  • Психолого-педагогічні аспекти професійного самовдосконалення педагога.
  • Навчання та виховання дітей з нейротичними ускладненнями розвитку.
  • Корегування культури міжособистісної взаємодії: попередження та розв’язання конфліктів.
  • Застосування арт-терапії в професійній діяльності педагога.
  • Еволюція суспільно-політичних та педагогічних поглядів В.О. Сухомлинського.
  • Науково-методичні засади підготовки та оформлення опису результатів науково-дослідної діяльності.

Під час курсів підвищення кваліфікації слухачам пропонується у форматі круглого столу взяти участь в обговоренні проблеми «Шляхи розвитку колективно-творчої діяльності учнів».

Також у ході курсів відбудеться конференція з проблеми «Формування ціннісних орієнтацій особистості в умовах колективно-творчої діяльності».

Слухачам курсів підвищення кваліфікації необхідно підготуватися до участі у вищезазначеній конференції та роботі круглого столу.

Педагогічна практика слухачів курсів підвищення кваліфікації буде проводитись у форматі творчої лабораторії з проблеми «Сучасні підходи до формування ціннісних орієнтацій особистості».

Наприкінці курсів передбачено захист випускних робіт.

Звертаємо увагу районних і міських методичних кабінетів (центрів) та слухачів курсів, що випускну роботу необхідно здати науковому керівнику та куратору курсів наприкінці першого тижня навчання – до 15 серпня 2014 року. Чернетку випускної роботи слухачі курсів підвищення кваліфікації мають привезти з собою на електронних носіях для ознайомлення та можливості внесення необхідних коректив на початку курсів.

Безпосередній захист випускних робіт відбудеться відповідно до затвердженого розкладу навчальних занять.

Орієнтовна тематика випускних робіт
для слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогів-оргнізаторів

  1. Формування ціннісних орієнтацій учнівської молоді у навчальному закладі.
  2. Розвиток індивідуальності дитини в колективній творчій діяльності.
  3. Методика організації колективної творчої діяльності школярів.
  4. Моделювання індивідуальної траєкторії розвитку дитини.
  5. Формування духовної культури школярів на основі національних традицій свого народу.
  6. Колективна творча справа як засіб формування особистості.
  7. Формування у підростаючого покоління креативності.
  8. Нетрадиційні форми виховання як засіб організації творчої діяльності учнів. 
  9. Проблеми формування національної свідомості школярів.
  10. Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості.
  11. Формування культурологічної компетентності школярів.
  12. Організація та проведення екскурсій у системі виховної роботи.
  13. Духовність і ціннісні орієнтації учнівської молоді.
  14. Демократизація та гуманізація виховної роботи в навчальному закладі.
  15. Використання гуманістичних традицій народної педагогіки у виховній роботі школи.
  16. Використання театралізованих і художньо-прикладних інтерактивних форм роботи у навчальному закладі.
  17. Технологія проведення шкільного свята у системі виховної роботи навчального закладу.
  18. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у виховній роботі.
  19. Використання виховного потенціалу Інтернет-ресурсу у забезпеченні особистісного розвитку дитини.
  20. Шляхи формування духовного світу учня, основ загальнолюдської моралі.
  21. Педагогіка співробітництва і проблеми демократизації шкільного життя.
  22. Гуманізація відносин вчителів та учнів.
  23. Розробка системи виховання, навчання і розвитку життєвої компетентності особистості.
  24. Психолого-педагогічне забезпечення громадянського виховання школярів в системі освіти.
  25. Формування правової культури школярів у процесі духовного становлення і розвитку особистості.
  26. Творче втілення в практику роботи школи досягнень психолого-педагогічної науки, педагогічного досвіду.
  27. Впровадження в систему виховної роботи школи гуманістичних ідей педагогіки Василя Сухомлинського.
  28. Організаційні умови розвитку учнівського самоврядування у навчальному закладі.
  29. Учнівське самоврядування як спосіб організації життя колективу.
  30. Учнівське самоврядування в сучасному вимірі.
  31. Проектна діяльність учнів в умовах навчального закладу.
  32. Використання інтерактивних виховних технологій у виховній діяльності.
  33. Наукові засади сучасних виховних технологій.

Методичні рекомендації щодо виконання слухачами випускних робіт.

У разі виникнення питань стосовно організаційного та змістовного забезпечення курсів чи оформлення випускних робіт, залишайте свої повідомлення в Гостьовій книзі нашого сайту або пишіть електронною поштою на поштову скриньку koippo414@gmail.com з поміткою «Курси».

Переглядів: 1297 | Додав: SIRIUS | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar