Вітаю Вас, Гость
Головна » 2015 » Жовтень » 15 » КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ-ОРАГНІЗАТОРІВ
08:22
КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ-ОРАГНІЗАТОРІВ

У період з 19 по 30 жовтня 2015 року відбудуться курси підвищення кваліфікації педагогів-організаторів. Проблема курсів: «Упровадження інтерактивних технологій виховання в систему життєдіяльності учнівського колективу».

Заїзд, поселення та реєстрація слухачів курсів 19 жовтня з 8.00 до 10.20 (ІІІ поверх). 

Початок І пари 19 жовтня о 10.30. 

Навчально-тематичний план курсів реалізується через соціально-гуманітарний, професійний та діагностико-аналітичний модулі.

Соціально-гуманітарний модуль включає питання:

  • Українська національна ідея: витоки, генезис, перспективи;

  • Атестація педагогічних працівників: сучасні підходи;

  • Організація роботи з безпеки життєдіяльності в загальноосвітніх навчальних закладах області;

  • Сучасне українське мовлення.

Професійний модуль навчально-тематичного плану передбачає опрацювання таких питань:

  • Використання виховного потенціалу Інтернет-ресурсу в діяльності педагога-організатора;

  • Використання інтерактивних технологій у процесі формування патріотичних почуттів учнів;

  • Використання науково-методичних видань в організації масових і дозвіллєвих заходів з учнями;

  • Використання хмарних технологій у професійній діяльності педагога;

  • Виховний потенціал екскурсії по пам’ятних місцях рідного краю;

  • Виховні можливості курсу за вибором «Сімейні цінності»;

  • Вікові періодизації. Вікові кризи та їх вплив на особистісний розвиток дитини;

  • Впровадження здоров’язбережувальних технологій у систему життєдіяльності учнівського колективу;

  • Застосування інтерактивних технік в організації навчально-виховного процесу;

  • Індивідуально-психологічні особливості обдарованих дітей;

  • Корегування культури міжособистісної взаємодії: попередження та розв’язання конфліктів;

  • Особистісто орієнтовані технології як спосіб організації учнівського колективу;

  • Проведення інтелектуально-пошукових ігор для учнів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій;

  • Проектна діяльність у навчально-виховному процесі;

  • Психолого-педагогічні аспекти професійного самовдосконалення педагога;

  • Регіонально-культурологічні проекти у виховному середовищі навчального закладу;

  • Технології розвитку креативності у виховному просторі освітнього закладу;

  • Тренінг як інноваційна форма роботи педагога-організатора;

  • Шляхи реалізації Основних орієнтирів виховання у практиці роботи педагога-організатора;

  • Шляхи розвитку соціальної компетентності учнів.

Слухачам курсів підвищення кваліфікації у форматі круглого столу пропонується обговорення проблеми «Співпраця з громадськими організаціями в процесі підготовки і проведення доброчинних проектів».

Також під час курсів відбудеться конференція з обміну досвідом з проблеми «Упровадження інтерактивних технологій виховання в систему життєдіяльності учнівського колективу».

До участі у вищезазначеній конференції та роботі круглого столу слухачам курсів підвищення кваліфікації потрібно підготуватися заздалегідь.

Окрім того, під час курсів підвищення кваліфікації для слухачів передбачено проведення педагогічної практики на базі комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33, дошкільний навчальний заклад Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» з проблеми «Організація життєдіяльності учнівського колективу засобами колективно-творчої діяльності».

Наприкінці курсів передбачено захист випускних робіт (індивідуальних та колективних проектів) слухачами курсів підвищення кваліфікації. 

Звертаємо увагу районних і міських методичних кабінетів (центрів) та слухачів курсів, що випускну роботу необхідно здати науковому керівнику та куратору курсів (для ознайомлення та внесення необхідних коректив) наприкінці першого тижня навчання – до 23 жовтня 2015 року!

Безпосередній захист випускних робіт відбудеться відповідно до затвердженого розкладу навчальних занять 29 жовтня 2015 року.

Орієнтовна тематика випускних робіт (індивідуальних та колективних проектів)
для слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогів-організаторів

  1. Інтерактивні технології розвитку творчих обдарувань та талантів школярів.

  2. Впровадження інтерактивних виховних технологій в практику роботи навчального закладу.

  3. Організація життєдіяльності учнівського колективу школи. 

  4. Моделювання індивідуальної траєкторії розвитку дитини.

  5. Сучасні інтерактивні форми виховної роботи з учнями.

  6. Формування духовної культури школярів на основі національних традицій народу.

  7. Формування у підростаючого покоління креативності.

  8. Проблеми формування національної свідомості школярів.

  9. Програмно-цільове забезпечення національного виховання школярів в системі освіти.

  10. Впровадження в систему виховної роботи школи гуманістичних ідей педагогіки Василя Сухомлинського.

  11. Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості.

  12. Використання ігрових інтерактивних форм роботи у систему роботи з учнями.

  13. Впровадження інтелектуально-пізнавальних форм роботи з учнями.

  14. Демократизація та гуманізація виховної роботи в навчальному закладі.

  15. Нетрадиційні форми виховання як засіб організації творчої діяльності учнів. 

  16. Використання гуманістичних традицій народної педагогіки у виховній роботі школи.

  17. Використання театралізованих і художньо-прикладних інтерактивних форм роботи у навчальному закладі.

  18. Технологія проведення шкільного свята у системі виховної роботи навчального закладу.

  19. Інтерактивні технології театралізованих ігор.

  20. Використання виховного потенціалу Інтернет-ресурсу у забезпеченні особистісного розвитку дитини.

  21. Шляхи формування духовного світу учня, основ загальнолюдської моралі.

  22. Гуманізація відносин вчителів та учнів.

  23. Педагогіка співробітництва і проблеми демократизації шкільного життя.

  24. Психолого-педагогічне забезпечення громадянського виховання школярів в системі освіти.

  25. Формування правової культури школярів у процесі духовного становлення і розвитку особистості.

  26. Творче втілення в практику роботи школи досягнень психолого-педагогічної науки, педагогічного досвіду.

  27. Організаційні умови розвитку учнівського самоврядування у навчальному закладі.

Методичні рекомендації щодо виконання слухачами випускних робіт.

У разі виникнення питань стосовно організаційного та змістовного забезпечення курсів, пишіть на нашу поштову скриньку koippo414@gmail.com з поміткою «Курси».

Переглядів: 542 | Додав: SIRIUS | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar