Вітаю Вас, Гость
Головна » 2016 » Квітень » 21 » Курси підвищення кваліфікації керівників гуртків декоративно-прикладного мистецтва
16:30
Курси підвищення кваліфікації керівників гуртків декоративно-прикладного мистецтва

У період з 10 по 20 травня 2016 року відбудуться курси підвищення кваліфікації керівників гуртків декоративно-прикладного мистецтва з проблеми «Розвиток творчих здібностей вихованців засобами декоративно-прикладного мистецтва».

Заїзд, поселення та реєстрація слухачів курсів 10 травня 2016 року з 8.00 до 10.20 (ІІІ поверх). 

Початок І пари 10 травня о 10.30 згідно розкладу, розміщеного на інформаційному стенді (ІІІ поверх). 

Навчально-тематичний план курсів передбачає реалізацію соціально-гуманітарного, професійного та діагностико-аналітичного модулів і включає питання:

  • Україна в світових інтеграційних процесах: ментальний аспект.

  • Наш край у період формування української модерної нації.

  • Культура мови як складова мовної ментальності.

  • Сучасні тенденції розвитку декоративно-прикладного мистецтва України.

  • Теоретичні основи медіа грамотності.

  • Корегування грамотності усного мовлення учнів.

  • Організація роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності в закладах освіти.

  • Атестація педагогічних працівників: сучасні підходи.

  • Науково-методичні складові діяльності методичних об’єднань керівників гуртків.

  • Зміст та особливості підготовки методичної розробки.

  • Використання методу проектів у роботі керівників гуртків.

  • Формування здоров'язбережувальної компетентності в умовах гурткової роботи Впровадження здоров’язберігаючих технологій у діяльність керівника гуртка

  • Технологія підготовки і проведення виставки творчих дитячих робіт.

  • Розвиток патріотичних почуттів школярів в умовах гурткової роботи.

  • Ігрові методи у роботі гуртка декоративно-прикладного мистецтва

  • Методика створення порт фоліо.

  • Інноваційні підходи до діяльності гуртків декоративно-прикладного мистецтва в контексті розвитку творчих здібностей дітей.

  • Ефективна групова взаємодія:створення команди і комунікація.

  • Теорії розвитку як базова основа особистісно орієнтованого підходу.

  • Індивідуально-психологічні особливості обдарованих дітей.

  • Розвиток креативності в учнів різного віку.

  • Електронний посібник як засіб розвитку творчих здібностей вихованців.

  • Використання інформаційно-освітніх ресурсів у процесі розвитку творчих здібностей вихованців гуртків.

  • Спільне використання Web-додатків педагогічних спільнот.

  • Використання хмарних технологій.

  • Творча майстерня «Методика підготовки заняття гуртка в контексті підготовки до конкурсу «Джерело творчості».

  • Творча майстерня «Застосування новітніх технологій у роботі гуртка декоративно-прикладного мистецтва».

  • Майстер-клас Л. Гарбузенко «Декоративний розпис» (Кіровоградський державний педагогічний університету імені Володимира Винниченка).

  • Досвід організації майстер-класів з молодшими школярами в умовах музеїв та галереї «Єлисаветград».

  • Круглий стіл «Застосування інноваційних форм співпраці з творчими об’єднаннями майстрів декоративно-прикладного мистецтва Кіровоградщини» (відділ мистецтв комунального закладу «Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека імені Дмитра Чижевського».

Слухачам необхідно підготуватися до участі у конференції з метою обговорення проблеми курсів: «Розвиток творчих здібностей вихованців засобами декоративно-прикладного мистецтва», де кожному буде надана можливість представити власний досвід роботи організації гурткової роботи в умовах позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів. До початку конференції буде працювати виставка робіт керівників гуртків та їх вихованців.

Під час курсів передбачено підготовку індивідуальних та колективних проектів (випускних робіт) відповідно вимогМетодичні рекомендації щодо виконання слухачами випускних робіт.

ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА
індивідуальних і колективних проектів (випускних робіт)
для слухачів курсів підвищення кваліфікації 
керівників гуртків декоративно-прикладного мистецтва

  1. Впровадження інноваційних форм і методів у діяльність гуртка.

  2. Проектування розвитку особистості в умовах діяльності гуртка.

  3. Проблеми формування національної свідомості вихованців засобами вивчення народного мистецтва.

  4. Реалізація принципів національно-патріотичного виховання у роботі з вихованцями гуртків.

  5. Розвиток художнього творчого мислення особистості в умовах діяльності гуртка.

  6. Особистісно-зорієнтована система розвитку творчих обдарувань і талантів дітей у системі позашкільної освіти.

  7. Роль керівника гуртка у професійному самовизначенні вихованців гуртка.

  8. Форми співпраці гуртка з державними установами та громадськими організаціями.

  9. Розвиток творчої компетентності особистості в умовах діяльності гуртків декоративно-прикладного мистецтва.

  10. Розвиток пізнавальної компетентності особистості в умовах діяльності гуртків декоративно-прикладного мистецтва.

  11. Розвиток практичної компетентності особистості в умовах діяльності гуртків декоративно-прикладного мистецтва.

  12. Розвиток регіонально-культурологічної компетентності особистості в умовах діяльності гуртків декоративно-прикладного мистецтва.

  13. Розвиток соціальної компетентності особистості у в умовах діяльності гуртків декоративно-прикладного мистецтва.

  14. Використання потенціалу Інтернет-ресурсів в умовах діяльності гуртків декоративно-прикладного мистецтва.

  15. Дослідження символів-оберегів українського народу у процесі діяльності гуртків декоративно-прикладного мистецтва.

  16. Розвиток творчих здібностей дітей у процесі виготовлення оберегів.

  17. Тематичні українознавчі проекти у діяльності гуртків вишивання.

  18. Розвиток художньо-естетичних смаків у вихованців інноваційними методами у гуртку декоративно-прикладного мистецтва.

  19. Проектна діяльність творчих дитячих об’єднань.

  20. Розвиток компетентностей учнів шляхом залучення до участі у виставках та конкурсах.

  21. Поєднання традиційних та новітніх технік у виготовлення виробів декоративно-прикладного мистецтва.

  22. Розвиток творчої особистості у діяльності гуртка «Умілі руки».

  23. Використання потенціалу комп'ютерної графіки у діяльності гуртка декоративно-прикладного мистецтва.

  24. Народні мотиви у конструюванні та виготовленні одягу.

  25. Підготовка та презентація виставки творів декоративно-прикладного мистецтва. 

  26. Особливості діяльності різновікових гуртків декоративно-прикладного мистецтва. 

  27. Діяльність творчих груп (об’єднань) керівників гуртків декоративно-прикладного мистецтва у районі (місті).

  28. Впровадження інноваційних виховних технологій в практику роботи керівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва.

  29. Підготовка та проведення тематичних виховних заходів в умовах позашкільного закладу.

  30. Науково-методичне забезпечення діяльності гуртків декоративно-прикладного мистецтва.

Ще раз нагадуємо, що всі слухачі курсів обов’язково повинні пройти онлайн-опитування на веб-сайті комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».

У разі виникнення питань стосовно організаційного та змістовного забезпечення курсів, пишіть на нашу поштову скриньку koippo414@gmail.com з поміткою «Курси».

Куратор курсів – Л. Гайда

Науковий керівник – С. Єфіменко 

Переглядів: 391 | Додав: SIRIUS | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar