Вітаю Вас, Гость
Головна » 2014 » Січень » 15 » курси підвищення кваліфікації директорів, методистів позашкільних навчальних закладів
12:39
курси підвищення кваліфікації директорів, методистів позашкільних навчальних закладів

У період з 27.01.2014 р. по 07.02.2014 р. відбудуться курси підвищення кваліфікації керівників, методистів позашкільних навчальних закладів.

Проблема курсів: «Формування базових компетентностей у вихованців позашкільних навчальних закладів».

Заїзд, поселення та реєстрація слухачів курсів 27.01.2014 року з 8.00 до 10.20 (ІІІ поверх).

Початок І пари 27 січня о 10.30.  

Навчально-тематичний план курсів передбачає реалізацію соціально-гуманітарного, професійного та діагностико-аналітичного модулів.

Соціально-гуманітарний модуль включає опрацювання таких питань:

  • Якісна освіта як пріоритет розвитку сучасного суспільства.
  • Компетенції і компетентності в освітній діяльності педагога.
  • Мовнокомунікативна компетенція педагога як складова професійної компетентності.
  • Україна в світових інтеграційних процесах: ментальний аспект.
  • Атестація педагогічних працівників: сучасні підходи.
  • Профілактика дитячого травматизму в позашкільному закладі.

Професійний модуль навчально-тематичного плану включає питання:

  • Корегування культури міжособистісної взаємодії: попередження та розв’язання конфліктів.
  • Категорії дітей групи «ризику» та особливості їх розвитку.
  • Школи гуманної педагогіки як центри соціалізації вихованців.
  • Психолого-педагогічні аспекти професійного самовдосконалення педагога.
  • Розвиток креативності вихованців в умовах позашкільного навчального закладу.
  • Шляхи формування базових компетентностей у вихованців позашкільних навчальних закладів.
  • Методика організації екскурсійного заняття (до 75-ї річниці утворення Кіровоградської області).
  • Шляхи формування регіонально-культурологічної компетентності у вихованців позашкільних навчальних закладів.
  • Система методичної роботи в позашкільному навчальному закладі.
  • Науково-методичне забезпечення організації та проведення конкурсу педагогічної майстерності «Джерело творчості».
  • Метод проектів у системі роботи позашкільного закладу: практичний аспект.
  • Електронний посібник як засіб розвитку творчої особистості в умовах позашкільної освіти.
  • Веб-сайт як освітньо-інформаційний ресурс підвищення кваліфікації працівників позашкільних навчальних закладів.
  • Впровадження інклюзивної моделі навчання в загальноосвітній простір.
  • Окрім того, під час курсів підвищення кваліфікації слухачам пропонується у форматі круглого столу взяти участь у обговоренні проблем «Впровадження здоров’язбережувальних технологій у практику роботи позашкільного навчального закладу» та «Творче впровадження педагогічних ідей Василя Сухомлинського у практику роботи позашкільного навчального закладу».

Також у ході курсів відбудеться конференція з проблеми «Формування базових компетентностей у вихованців позашкільних навчальних закладів».

Слухачам курсів підвищення кваліфікації необхідно підготуватися до участі у вищезазначеній конференції та роботі круглого столу.

Педагогічна, управлінська практика буде проведена на базі комунального позашкільного навчального закладу «Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості» з проблеми «Шляхи формування базових компетентностей у вихованців позашкільних навчальних закладів».

Наприкінці курсів передбачено захист випускних робіт.

 Звертаємо увагу районних і міських методичних кабінетів (центрів) та слухачів курсів, що випускну роботу необхідно здати науковому керівнику та куратору курсів (для ознайомлення та внесення необхідних коректив) наприкінці першого тижня навчання - до 31 січня 2014 року! 

Безпосередній захист випускних робіт відбудеться відповідно до затвердженого розкладу навчальних занять 6 та 7 лютого 2014 року.

Тематика випускних робіт на курсах підвищення кваліфікації
керівників, методистів позашкільних навчальних закладів
  1. Впровадження компетентнісної стратегії у навчально-виховний процес позашкільного навчального закладу.
  2. Програма розвитку позашкільного навчального закладу як основа формування базових компетентностей у вихованців позашкільних навчальних закладів.
  3. Моделювання освітнього середовища позашкільного навчального закладу на компетентнісній основі.
  4. Планування діяльності позашкільного навчального закладу: компетентнісно-орієнтований вимір.
  5. Впровадження інноваційних виховних технологій в практику роботи позашкільного навчального закладу.
  6. Науково-методичне та психолого-педагогічне забезпечення навчально-виховного процесу на основі компетентнісного підходу.
  7. Співпраця загальноосвітніх та позашкільних закладів у формуванні базових компетентностей вихованців.
  8. Зміст, форми та методи формування базових компетентностей у вихованців позашкільних навчальних закладів.
  9. Особистісно зорієнтована система формування творчих компетентностей школярів в умовах позашкільної освіти.
  10. Формування базових компетентностей вихованців позашкільних навчальних закладів (у гуртках) технічного напряму.
  11. Формування здоров’язбережувальної компетентності вихованців позашкільного навчального закладу. 
  12. Сучасні підходи до формування громадянської компетентності вихованців в умовах позашкільного навчального закладу.
  13. Проектування індивідуальної траєкторії виховання, навчання і розвитку життєвих компетентностей особистості.
  14. Використання потенціалу Інтернет-ресурсу у формуванні базових компетентностей вихованців позашкільного навчального закладу.
  15. Реалізація гуманістичних ідей педагогіки В. Сухомлинського в системі роботи позашкільного закладу – важлива умова розвитку життєвих компетентностей вихованців.
  16. Формування регіонально-культурологічної компетентності у вихованців позашкільних навчальних закладів.
  17. Реалізація принципу багатокультурності у формуванні базових комптентностей вихованців позашкільного навчального закладу.
  18. Становлення та розвиток виховної системи позашкільного навчального закладу як основа формування компетентної особистості.
  19. Організаційно-педагогічні умови формування соціальної компетентності вихованців позашкільного навчального закладу.
  20. Розвиток професійної компетентності педагогів позашкільних навчальних закладів.
  21. Методичний супровід реалізації завдань компетентнісно-орієнтованого навчання та виховання у позашкільному навчальному закладі.
  22. Шляхи реалізації методичного проекту «Від професійної компетентності до професійної майстерності».

У разі виникнення питань стосовно організаційного та змістовного забезпечення курсів, залишайте свої повідомлення в Гостьовій книзі нашого сайту або пишіть на нашу поштову скриньку koippo414@gmail.com з поміткою «Курси».

Переглядів: 1192 | Додав: SIRIUS | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar