Вітаю Вас, Гость
Головна » 2017 » Лютий » 8 » Курси підвищення кваліфікації бібліотекарів навчальних закладів
13:37
Курси підвищення кваліфікації бібліотекарів навчальних закладів

З 20 лютого по 3 березня 2017 року відбудуться курси підвищення кваліфікації бібліотекарів навчальних закладів. Проблема курсів: «Сучасні технології як основа трансформування бібліотек в інформаційно-ресурсні центри навчальних закладів».

Заїзд, поселення та реєстрація слухачів курсів 20 лютого 2017 року з 8.00 до 10.20 (ІІІ поверх).

Початок І пари 20 лютого о 10.30 згідно розкладу, розміщеного на інформаційному стенді (ІІІ поверх).  

Навчально-тематичний план курсів передбачає реалізацію соціально-гуманітарного, професійного та діагностико-аналітичного модулів.

Соціально-гуманітарний модуль навчально-тематичного плану включає питання:

  • Компетенції та компетентності: проблема класифікації.

  • Регіонально-культурологічні проекти в системі роботи бібліотекарів навчальних закладів

  • Організація роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в загальноосвітніх навчальних закладах області.

Професійний модуль навчально-тематичного плану передбачає опрацювання таких питання:

  • Мовленнєва культура українця як складова мовної ментальності.

  • Історичні уроки Української революції 1917-1921 рр. як основа світоглядної позиції сучасного педагога.

  • Сучасний український історичний роман в контексті патріотичного виховання.

  • Культура мовлення як складова професійної компетентності бібліотекаря навчального закладу.

  • Інновації в освіті: зміст, види, застосування.

  • Розвиток соціальної і громадянської компетентностей школярів у контексті реалізації концепції нової української школи.

  • Бібліотечний супровід самоосвітньої діяльності педагогів.

  • Вплив медіа на світогляд особи.

  • Проактивність як феномен життєстійкості й особистої ефективності.

  • Арт-терапія як засіб саморозвитку й самовдосконалення особистості в загальноосвітньому просторі.

  • Особливості педагогічної взаємодії учня і бібліотекаря в контексті реалізації концепції нової української школи  .

  • Метод проектів у навчально-виховному процесі.

  • Впровадження сучасних технологій у практику бібліотечної роботи в контексті концепції нової української школи. 

  • Портфоліо як інструмент оцінювання діяльності бібліотекаря.

  • Моніторинг як засіб підвищення якості роботи бібліотеки навчального закладу.

  • Бібліографічний опис різних видів документів за новими ДСТУ.

  • Наочна популяризація інформаційно-освітніх ресурсів бібліотеки навчального закладу: практика використання сучасних технологій.

  • Моделювання бібліотечних та медіа-уроків з використанням сучасних-технологій.

  • Тренінг з національно-патріотичного виховання  «З Україною в серці». 

  • Технологія організації та проведення моніторингу.

  • Буктрейлер – інновація в просуванні книг і дитячого книгочитання в діяльності сучасного бібліотекаря: практика створення (на базі обласної бібліотеки для дітей імені Т.Г. Шевченка). 

  • Спільне використання Веб-додатків віртуальних педагогічних спільнот.

  • Використання онлайнових ресурсів у професійній діяльності бібліотекаря.

Акцентуємо Вашу увагу, що слухачам курсів підвищення кваліфікації пропонується долучитися:

  • до обговорення актуальної проблеми «Бібліотека навчального закладу – простір інформаційно-освітніх можливостей» (за Концепцією Нової української школи)» у рамках круглого столу, де представити й власні бачення та практичні кроки щодо їх реалізації.

  • конференції з обміну досвідом з проблеми курсів: «Сучасні технології як основа трансформування бібліотек в інформаційно-ресурсні центри навчальних закладів», де слухачі матимуть змогу представити власне бачення шляхів трансформування бібліотек в інформаційно-ресурсні центри навчальних закладів на основі впровадження сучасних технологій та переосмислення підходів до організації оновленого бібліотечного процесу.

Бажано під час обговорення розкривати аспекти використання ІК-технологій, власних веб-ресурсів і мережі Інтернет та Ваше бачення практичної реалізації питання щодо створення нової моделі бібліотеки – сучасного інформаційно-ресурсного центру навчального закладу.

Слухачам курсів підвищення кваліфікації необхідно підготуватися до участі у вищезазначеній конференції та роботі круглого столів. 

Бібліотечно-педагогічна практика для здобувачів освіти курсів підвищення кваліфікації передбачена на базі Великосеверинівської ЗШ І-ІІІ ступенів Кіровоградської райдержадміністрації з проблеми «Сучасні технології як засіб оновлення бібліотечного процесу навчального закладу: досвід, ідеї, перспективи»,  де  свої ідеї та бачення практичної реалізації цієї проблеми слухачі можуть розкрити у ході аналізу та обговорення бібліотечних уроків, заходів. 

На курсах передбачено захист індивідуальних і колективних проектів за обраною слухачем тематикою (може бути представлено мультимедійною презентацією проектів різної тематики за ініціативи чи участі бібліотеки, фрагментами творчого доробку певної тематики з використанням мультимедійних засобів; тематичним портфоліо, циклом віртуальних виставок, власними сайтами та блогами тощо).

Важливо! Випускна робота (проект, тематичне портфоліо) має містити чітко визначену проблему (тему) з Вашого досвіду бібліотечної роботи, розкривати її актуальність, системний підхід, шляхи та результативність її реалізації, а також використання сучасних технологій, бібліотечних інновацій. Робота може містити короткий опис, доповнюватися мультимедійними презентаціями, віртуальними виставками, малими друкованими формами (буклетами тощо), буктрейлерами тощо. Випускна робота (проект, портфоліо, опис досвіду) може бути подана  на електронних носіях. 

Більш детальна інформація щодо виконання випускних робіт – Методичні рекомендації щодо виконання слухачами випускних робіт (за денною формою навчання)

Орієнтовна тематика випускних робіт:

  1. Нова модель бібліотеки – основа реалізації місії бібліотеки у розбудові Нової української школи. 

  2. Особливості становлення та функціонування моделі бібліотеки як інформаційно-ресурсного центру навчального закладу.

  3. Використання сучасних технологій у розширенні інформаційно-освітнього простору користувача.

  4. Шляхи розширення інформаційно-ресурсної бази нової моделі бібліотеки навчального закладу: практичний аспект 

  5. Сучасні підходи до наочної популяризації бібліотечного ресурсу.

  6. Бібліотечна підтримка національно-патріотичного виховання школярів: творчі ініціативи.

  7. Сучасні підходи до формування основ інформаційної культури та медіаграмотності школярів.

  8. Впровадження бібліотечних інновацій як засіб розвитку творчої особистості читача.

  9. Веб-ресурс бібліотеки як платформа для розширення інформаційно-освітнього простору користувача.

  10. Бібліотечний блог як засіб популяризації книги та мотивації школярів до читання.

До уваги слухачів курсів!!

Важливим інформаційним і методичним ресурсом для підготовки виступів можуть  слугувати матеріали даного сайту, Педагогічного вісника (розміщеного на сайті КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» (www.koippo.kr.ua), публікації фахових видань («Шкільна бібліотека плюс»; «Шкільний бібліотекар», видавництва «Основа» та ін.). 

У разі виникнення питань стосовно організаційного та змістовного забезпечення курсів, залишайте свої повідомлення в Гостьовій книзі нашого сайту або пишіть на нашу поштову скриньку nadin051@gmail.com з поміткою «Курси».

Переглядів: 197 | Додав: SIRIUS | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar