Вітаю Вас, Гость
Головна » 2014 » Червень » 10 » Інформація про курси керівників гуртків декоративно-ужиткового мистецтва
13:43
Інформація про курси керівників гуртків декоративно-ужиткового мистецтва

З 26 травня по 6 червня 2014 року на базі КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» відбулись курси керівників гуртків декоративно-ужиткового мистецтва з проблеми «Розвиток творчих здібностей учнів засобами декоративно-ужиткового мистецтва». 

У навчанні взяли участь 31 слухачів, більшість з яких керівники гуртків позашкільних навчальних закладів Кіровоградщини.

Педагоги відзначили насиченість і актуальність визначених тем, високий рівень викладацького складу, спрямованість на розкриття проблеми курсів та врахування специфіки діяльності керівників гуртків як в умовах позашкільного навчального закладу, так і школи. Під час лекцій, більшість з яких супроводжувалася використанням ІК-технологій, слухачі мали змогу поглибити знання з означених питань, обговорити ключові аспекти їх реалізації у подальшій діяльності. Серед тем, запропонованих слухачам: 

•    Теоретичні основи медіа-грамотності (Вікторіна О. М.).

•    Атестація педагогічних працівників (Корольова С. А.).

•    Організація роботи з безпеки життєдіяльності в закладах освіти та законодавство з охорони праці (Желєзнова Т. П.).

•    Мовнокомунікативна компетенція вчителя як складова професійної компетентності (Небеленчук І. О.).

•    Сучасне заняття гуртка декоративно-ужиткового мистецтва в системі розвитку ключових компетентностей дітей (Кондратова В. В.).

•    Методика викладання основних навчальних проблем: колір, композиція, форма, простір, об’єм на різних рівнях навчання (Кондратова В. В.).

•    Художні техніки як засіб розвитку творчих компетентностей учнів у гуртковій роботі (Кондратова В. В.).

•    Навчально-методичне забезпечення діяльності гуртків декоративно-ужиткового мистецтва (Міцай Ю. В.).

•    Підготовка методичної розробки (Міцай Ю. В.).

•    Науково-методичні та організаційні складові діяльності творчих груп та методичних об’єднань керівників гуртків (Гайда Л. А.).

•    Інноваційна освітня діяльність: зміст і форми (Жосан О. Е.).

•    Інноваційні підходи до процесу розвитку творчих здібностей дітей в умовах діяльності гуртків декоративно-ужиткового  мистецтва (Жосан О. Е.).

•    Психолого-педагогічні аспекти професійного самовдосконалення (Павлюх В. В.).

•    Розвиток креативності у школярів (Павлюх В. В.).

•    Здатність до самопрезентації як складова професійного успіху (Гельбак А. М.)

•    Історико-географічні особливості розвитку етнічних українських земель (Митрофаненко Ю. С.).

•    Навчання та виховання дітей з нейротичними ускладненнями (Войтко В. В.).

•    Оцінювання навчально-виховних досягнень учнів в умовах позашкільної освіти (Гулка О. М.).

Педагогам були запропоновані творчі майстерні – «Клаптикове шитво» (Кудревич І. О.) та «Виготовлення іграшок у гуртковій роботі з декоративно-ужиткового мистецтва» (Гарбузенко Л. В.).

Педагогічна практика була організована на базі Будинку дитячо-юнацької творчості Кіровоградської міської ради і включала:

  • Презентацію закладу та відділу декоративно-ужиткового мистецтва (Фразіс Т. Ф., Кордонська Л. М.).

  • Відвідування та аналіз засідання методичного об'єднання керівників гуртків «Творчий педагог – творчі діти» (Коваленко Л. Л.).

  • Творчий портрет молодого педагога «Професійний шлях починається з перших кроків» в рамках засідання Школи професійної адаптації молодих спеціалістів (Терещенко О. М., Ткаченко О. А.).

  • Майстер-клас «Текстильна ароматизована іграшка».

  • Мали змогу відвідати та ознайомитись виставкою робіт гуртківців відділу декоративно-ужиткового мистецтва «Арт-арсенал дитячої творчості».

Фото 9.

  • Відвідування та аналіз виховного заходу «Сучасне молодіжне середовище та українська національна культура. Реалії сьогодення» та занять гуртків.

Значна увага була приділена співпраці керівників гуртків з державними та громадським організаціями у аспекті розвитку декоративно-ужиткового мистецтва. Слухачі курсів відвідали музей та бібліотеку.

  • Інноваційні музейно-педагогічні програми у роботі керівника гуртка (Кіровоградський обласний художній музей).
  • Сучасні форми співпраці гуртків декоративно-ужиткового мистецтва з бібліотеками. (Кіровоградська обласна бібліотека для юнацтва ім. О. Бойченка).

Практичне використання Інтернет-технологій у роботі керівників гуртків було реалізовано під час практичних занять:

•    Основи графічного дизайну в роботі керівника гуртка (Скрипка Г. В.). 

•    Електронний посібник з декоративно-ужиткового мистецтва як засіб розвитку здібностей вихованців (Жосан О. Е.).

•    Веб-сайт як освітньо-інформаційний ресурс удосконалення професійної компетентності керівника гуртка (Пляка С. М.).

Учасники навчання обговорили актуальні питання розвитку творчих здібностей учнів засобами декоративно-ужиткового мистецтва під час конференції (Жосан О. Е., Гайда Л. А.).

Підготовка і захист випускних робіт сприяли глибокій самооцінці системи роботи кожного слухача з обраної ними тематики та в контексті реалізації проблеми курсів. Переважна більшість слухачів супроводжувала виступ мультимедійною презентацією. 

Індивідуально слухачі мали можливість отримати консультації з тем, що їх цікавили у позаурочний час.

План курсів реалізований повністю, за результатами анкетування визначено пропозиції щодо форм та змісту удосконалення професійної майстерності керівників гуртків у міжкурсовий період.

Підготувала Л. Гайда

Переглядів: 843 | Додав: SIRIUS | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar