Вітаю Вас, Гость
Головна » 2013 » Березень » 18 » ПРО УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЇ "ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОГРАМУВАННЯ ЗМІСТУ ВИХОВАННЯ ЦІННІСНО-ОРІЄНТАЦІЙНИХ СТАВЛЕНЬ ОСОБИСТОСТІ"
18:35
ПРО УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЇ "ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОГРАМУВАННЯ ЗМІСТУ ВИХОВАННЯ ЦІННІСНО-ОРІЄНТАЦІЙНИХ СТАВЛЕНЬ ОСОБИСТОСТІ"

14-15 березня 2013 року у місті Рівному на базі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбулась Всеукраїнська науково-практична конференція "Психолого-педагогічні основи програмування змісту виховання ціннісно-орієнтаційних ставлень особистості".

Участь у конференції взяли педагогічні та науково-педагогічні працівники з Вінницької, Київської, Кіровоградської, Рівненської, Сумської, Хмельницької, Черкаської областей та міста Києва. 

У роботі конференції брав участь методист науково-методичної лабораторії виховної роботи і формування культури здоров’я Пляка С.М. з виступом «Підготовка педагогів до використання потенціалу Інтернет-ресурсу в процесі формування ціннісних ставлень особистості».

Під час пленарного засідання та роботи 5 секцій учасники конференції обговорили актуальні питання гносеологічного значення ціннісних ставлень у педагогіці та психології, концептуального осмислення виховання в контексті ціннісної сфери особистості, приведення системи освіти у відповідність до основних орієнтирів виховання учнівської молоді, створення нормативно-правового поля виховної діяльності навчальних закладів, змістового наповнення всеукраїнських та регіональних виховних програм, впливу освітніх модернізаційних змін на програми національного виховання.

Учасники конференції зійшлися на думці про те, що програми виховання дітей – важливий чинник парадигми сучасного виховання, вагома складова концептуального осмислення змісту виховання дітей та учнівської молоді, інструмент формування виховного простору навчальних закладів.

Науково обґрунтоване вироблення стратегії виховання і визначення його змісту на засадах аксіології дає змогу включати ціннісні ставлення в структуру особистості, виявляти духовно-моральні надбання особистості та визначати цінності виховної діяльності. Стратегічним орієнтиром у цьому мають виступати цінності, ціннісні ставлення та ціннісне самовизначення особистості.

Змістове наповнення програм національного виховання неможливе без осучаснених ідеологічних концепцій виховної діяльності та побудованих на їх основі програм виховання життєво активних громадян і свідомих патріотів України. Психолого-педагогічний супровід їх упровадження спрямовується на самоідентифікацію педагога до визначеного кола цінностей та їх випереджаючу роль у побудові виховної взаємодії.

Організатори конференції звернули увагу на розроблену в Рівненській області обласну програму національного виховання учнівської молоді на 2008-2020 роки. Про науково-методичний супровід її впровадження та науково-методичне забезпечення реалізації поділилися досвідом колеги з Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Крім роботи на пленарному засіданні та в секціях, учасникам конференції було запропоновано культурну програму, а саме, організовано та проведено екскурсію до культурно-археологічного центру «Пересопниця», на місці якого у 1561 році було завершено роботу над створенням української Першокниги – Пересопницького Євангелія. Ця книга стала своєрідним символом української державності: на ній приймають присягу президенти України. 

Фотозвіт конференції.

Переглядів: 801 | Додав: SIRIUS | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar