Вітаю Вас, Гость
Головна » 2015 » Лютий » 24 » Обласна науково-практична Інтернет-конференція. День 1
09:00
Обласна науково-практична Інтернет-конференція. День 1

До уваги учасників Інтернет-конференції та відвідувачів веб-сайту науково-методичної лабораторії виховної роботи і формування культури здоров’я!

Протягом 24-26 лютого 2015 року на нашому веб-сайті відбуватиметься  обласна науково-практична Інтернет-конференції «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів – важлива складова формування ціннісних орієнтацій особистості та розвитку виховної системи закладу».      


Матеріали учасників конференції (тези, статті, презентації) доступні, починаючи з 8:00 24 лютого 2015 року. 


Звертаємо увагу, що всі матеріали подано у авторській редакції. За достовірність даних та зміст інформації відповідальність несе автор!


Конференція передбачає роботу чотирьох тематичних секцій.

1 секція «Особливості становлення та розвитку виховної системи навчального закладу в контексті ціннісної сфери особистості»

  • Особливості становлення та розвитку виховної системи навчального закладу в контексті ціннісної сфери особистості (Вернидуб Віта Анатоліївна, педагог-організатор Кетрисанівської загальноосвітної школа І-ІІІ ступенів Бобринецької районної ради).

  • Концепція національно-патріотичного виховання в системі виховної роботи Куйбишевської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (Гура Людмила Павлівна, педагог-організатор, Момонт Сергій Митрофанович, учитель трудового навчання Куйбишевської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бобринецької районної ради).

  • Особливості становлення та розвитку виховної системи навчального закладу в контексті ціннісної сфери особистості (Данильчук Олена Миколаївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Балахівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Петрівської районної ради).

  • Особливості реалізації завдань авторської виховної системи в контексті ціннісної сфери особистості (Демешкевич Марина Андріївна, вчитель початкових класів загальноосвітньої школи I-III ступенів № 2 Кіровоградської міської ради).

  • Формування системи ціннісних орієнтацій школярів як один із пріоритетів виховної моделі навчального закладу (Дяченко Надія Іванівна, методист науково-методичної лабораторії виховної роботи і формування культури здоров’я комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»).

  • Пошуково-дослідницька діяльність як складова формування ціннісних ставлень особистості та розвитку виховної системи закладу (Калініченко Олена Ігорівна, заступник директора з виховної роботи Помічнянської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 3 Добровеличківської районної державної адміністрації).

  • Виховна система НВК – це спосіб організації життєдіяльності та виховання учасників навчально-виховного процесу (Калінчук Світлана Юріївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Петрівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа ІІ-ІІІ - гімназія»).

  • Пошуково-дослідницька діяльність як складова формування ціннісних ставлень особистості та розвиток виховної системи закладу (Калюжна Тетяна Віталіївна, заступник директора з виховної роботи Новгородківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням предметів - центр довузівської підготовки»).

  • Дослідницька робота по вивченню героїчних подій у Великій Вітчизняній війні (Мельник Світлана Сергіївна, педагог-організатор Великочечеліївської загальноосвітньої школи I-III ступенів Новгородківської районної ради).

  • Виховна система навчального закладу в контексті ціннісної сфери особистості (Онищенко Світлана Петрівна, педагог-організатор Новоукраїнської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Новоукраїнської районної ради).

  • Особливості становлення та розвитку виховної системи навчального закладу в контексті ціннісної сфери особистості (Ратушна Наталя Іванівна, директор РЦДЮТ«ЗОРІТ» м. Новоукраїнки).

  • Особливості становлення та розвитку виховної системи школи (Сікорська Світлана Анатоліївна, вчитель музичного мистецтва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Червоне Гайворонського району).

  • Становлення та розвиток виховної системи навчального закладу на основі родинної педагогіки (Сукач Олена Борисівна, заступник директора з виховної роботи Туріянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новомиргородської районної ради).

2 секція «Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей і виховання культури гідності дітей та учнівської молоді»

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Біла Олена Василівна, директор Бобринецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 4).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Білокоз Людмила Віталіївна, заступник директора з виховної роботи РЦДЮТ «ЗОРІТ» м. Новоукраїнки).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Брайко Лариса Дмитрівна, заступник директора з виховної роботи Олександрівський навчально-виховний комплекс № 3 «загальноосвітній навчальний заклад I-IIІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Олександрівської районної державної адміністрації).

  • Історико-краєзнавчий виховний квест-проект “Новоархангельщина - мій рідний край” (Будник Таміла Михайлівна, Коваленко Оксана Юріївна, методисти районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Ноовоархангельської райдержадміністрації).

  • Використання навчально-методичного комплекту «Кіровоградщина. Історія рідного краю» у процесі формування патріотичних якостей учнів (Гайда Лариса Анатоліївна, методист науково-методичної лабораторії виховної роботи і формування культури здоров’я комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Гангур Валентина Вікторівна, методист ЦДЮТ Долинського району).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Гриджук Тетяна Олександрівна, директор Інгульської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Устинівської райдержадміністрації).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Грицай Вікторія Вікторівна, учитель початкових класів Іванівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Кіровоградської райдержадміністрації).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичного виховання школярів (Грицай Олена Олександрівна, учитель іноземних мов Іванівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Кіровоградської райдержадміністрації).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Гутнєва Світлана Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи ЗНЗ І-ІІІ ступенів № 15 Олександрійської міської ради). 

  • Формування громадянсько-патріотичних цінностей учнівської молоді в умовах розвитку української державності (Демешкевич Володимир Андрійович, практичний психолог загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів № 10 Кіровоградської міської ради).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Демшевська Лариса Володимирівна, педагог-організатор Новомиргородського РЦДЮТ).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Денисенко Олександр Олексійович, учитель історії навчально-виховного комплексу "Кіровоградський колегіум - спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад - центр естетичного виховання" Кіровоградської міської ради).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Дудник Світлана Петрівна, методист Підвисоцького БДЮТ Новоархангельського району).

  • Ми – громадяни України (Ентова Катерина Василівна, заступник директора з виховної роботи Бережинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградського району).

  • Формування системи громадянсько-патріотичних цінностей особистості через освітньо-виховне середовище школи (Засінець Людмила В’ячеславівна, директор комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання «Школа козацько-лицарського виховання І-ІІ ступенів № 21 – суспільно-гуманітарний ліцей – дошкільний навчальний заклад Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Зінченко Надія Василівна, заступник директора з виховної роботи Первозванівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Кіровоградської районної державної адміністрації).

  • Виховання гідності учнівської молоді (Зінченко Людмила Вікторівна, методист районного методичного кабінету відділу освіти Компаніївської районної державної адміністрації).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Кабанець Наталія Георгіївна, педагог-організатор Балахівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Петрівської районної ради).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Кигим Людмила Олексіївна, заступник директора з виховної роботи Красносільської загальноосвітньої школи I-III ступенів Олександрівської районної державної адміністрації).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Кічук Марія Олексіївна, заступник директора з виховної роботи Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 ім. Т.Г. Шевченка Знам’янської міської ради).

  • Національно-патріотичне виховання в контексті програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (Ковальова Валентина Василівна, заступник директора з виховної роботи Злинської ЗШ №1 І-ІІІ ступенів Маловисківської районної ради).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Ковтун Оксана Миколаївна, педагог-організатор Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Добровеличківської районної ради).

  • Виховання культури гідності дітей та учнівської молоді (Комарь Світлана Миколаївна, учитель початкових класів Іванівського навчально-виховного комплексу "загальноосвітня школа I-IIІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Кіровоградської районної державної адміністрації). 

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Косенко Людмила Володимирівна, заступник директора з виховної роботи Подорожненскьої загальноосвітньої школи I-III ступенів Світловодської районної державної адміністрації).

  • Патріотичне виховання учнівської молоді в Іскрівській ЗШ І-ІІІ ступенів (Кривошея Тетяна Георгіївна, педагог-організатор Іскрівська загальноосвітня школа I-III ступенів Петрівської районної ради).

  • Виховання культури гідності дітей та учнівської молоді (Курилюк Людмила Павлівна, педагог-організатор Хмелівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Маловисківської районної ради).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Кушнірова Наталія Іванівна, педагог-організатор комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання № 33 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»).

  • Громадянсько-патріотичні цінності як основа формування духовних потреб особистості (Леонтьєва Анна Василівна, педагог-організатор загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Солгутове Гайворонського району).

  • Місце музичної культури у патріотичному вихованні (Ликова Яніна Валеріївна, методист з естетичного виховання комунального позашкільного навчального закладу «Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості»).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Макаренко Ірина Валентинівна, заступник директора з виховної роботи загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Світловодської міської ради).

  • Методичні рекомендації щодо посилення громадянсько-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді (Міцай Юлія Віталіївна, завідувач науково-методичної лабораторії виховної роботи і формування культури здоров’я комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»).

  • Виховання культури гідності дітей та учнівської молоді (Німченко Наталя Валеріївна, вчитель початкових класів, Комунальний заклад "Навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 34 - економіко-правовий ліцей "Сучасник" - дитячо-юнацький центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області").

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Ошедченко Оксана Олександрівна, педагог-організатор Новоандріївсього навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад" Новгородківської районної ради).

  • Патріотичне виховання в контексті загальновиховного процесу школи (Петрова Ніна Миколаївна, заступник директора з виховної роботи Смолінського навчально-виховного об'єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія-позашкільний навчальний заклад» Маловисківської районної ради).

  • Виховання культури гідності дітей та учнівської молоді (Писанка Крістіна Олегівна, керівник гуртка “Юні друзі природи” Гайворонського Центру дитячої та юнацької творчості).

  • Використання інтелектуально-пошукових ігор як засіб формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Пляка Сергій Миколайович, методист науково-методичної лабораторії виховної роботи і формування культури здоров’я комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»).

  • Застосування сучасних підходів до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості у загальноосвітніх закладах Кіровоградського району (Погрібна Наталія Василівна, методист районного методичного кабінету відділу освіти Кіровоградської районної державної адміністрації).

  • Патріотизм як фактор консолідації українського суспільства (Сергієнко Юлія Георгіївна, вчитель української мови, літератури, світової літератури Іванівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Кіровоградської районної державної адміністрації).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Ситник Катерина Миколаївна, заступник директора з виховної роботи Оситнязької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної державної адміністрації).

  • Кожній дитині радість успіху (Скворцова Оксана Миколаївна, заступник директора з виховної роботи Петрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей в учнів початкових класів (Слободяник Олена Олександрівна, учитель початкових класів Іванівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Кіровоградської райдержадміністрації).

  • Виховання культури гідності дітей та учнівської молоді (Совенко Анна Сергіївна, педагог-організатор, загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 Кіровоградської міської ради).

  • Роль волонтерської діяльності у формуванні громадсько-патріотичних цінностей особистості (Хлєбнікова Катерина Вікторівна, методист комунального позашкільного навчального закладу «Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості»).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Чорна Світлана Станіславівна, вчитель початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів смт Завалля Гайворонського району).

  • Сучасні підходи до виховання національної гідності та патріотизму (Яцейко Валентина Іванівна, заступник директора з виховної роботи Новомиргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1).

  • Сучасні підходи до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості (Ящук Валентина Пилипівна, педагог-організатор Білозернівський навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад" Новгородківської районної ради).

3 секція «Взаємодія школи та громадськості у реалізації Основних орієнтирів виховання учнів – шлях до формування цінностей та переконань»

  • Взаємодія школи та громадськості у реалізації Основних орієнтирів виховання учнів – шлях до формування цінностей та переконань (Андраєва Тетяна Андріївна, вчитель географії спеціалізованої загальноосвітньої школи I-III ступенів № 14 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області).    

  • Виховання активної особистості через роботу учнівського самоврядування (Бершадська Катерина Павлівна, педагог-організатор НВК «Бобринецька гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1»).

  • Взаємодія школи та громадськості у реалізації Основних орієнтирів виховання учнів – шлях до формування цінностей та переконань (Бирзул Віталій Леонідович, директор Златопільської гімназії м. Новомиргорода). 

  • Взаємодія школи з громадськістю у процесі формування цінностей та переконань учнів (Бірюкова Олена Станіславівна, вчитель німецької мови комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання № 6 «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, центр естетичного виховання «Натхнення» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»).

  • Взаємодія школи та громадськості у реалізації Основних орієнтирів виховання учнів – шлях до формування цінностей та переконань (Корніченко Тетяна Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Устинівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Устинівської районної державної адміністрації).

4 секція «Ціннісні аспекти здоров’язбережувальної педагогіки у контексті реалізації Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів»

  • Ціннісні аспекти здоров’язбережувальної педагогіки у контексті реалізації Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів (Братко Катерина Олександрівна, вчитель української мови і літератури Високобайрацького НВК «ЗШ І-ІІІ ст. – ДНЗ» Кіровоградської райдержадміністрації).

  • Формування здоров'язбережувальної компетенції особистості у контексті реалізації Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів у рамках Школи сприяння здоров’ю (Величко Світлана Миколаївна, заступник директора з виховної роботи Живанівської ЗШ І-ІІІ ступенів Компаніївського району).

  • Ціннісні аспекти здоров’язбережувальної педагогіки у контексті реалізації Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів (Віннікова Тамара Миколаївна, заступник директора з виховної роботи загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 виконавчого комітету Світловодської міської ради).

  • Формування культури здоров’я молодших школярів шляхом впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій (Волощук Наталія Григорівна, учитель початкових класів, загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Солгутове Гайворонського району).

  • Здоров’язбережувальна педагогіка та її роль у вихованні учнів 1-11 класів (Воропаєва Тетяна Анатоліївна, учитель англійської мови комунального закладу «Навчально – виховне об’єднання № 6 «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, центр естетичного виховання «Натхнення» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»).

  • Виховання патріотичних почуттів та здорового способу життя молодших школярів (Гавриленко Вікторія Василівна, вчитель початкових класів Високобайрацький навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Кіровоградської районної державної адміністрації)

  • Ціннісні аспекти здоров’язбережувальної педагогіки у контексті реалізації Основних орієнтирів учнів 1-11 класів (Єрмакова Тетяна Євменівна, учитель початкових класів Балахівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Петрівської районної ради).

  • Формування дбайливого ставлення до власного здоров’я (Злагоднюк Олена Григорівна, голова МО класних керівників 5-11 класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів села Солгутове Гайворонського району).

  • Ціннісні аспекти здоров'язбережувальної педагогіки у контексті реалізації основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів (Капінус Тетяна Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Новостародубської загальноосвітньої школи I-III ступенів Петрівської районної ради).

  • Впровадження нових виховних технологій, як засіб формування здорового способу життя та розвитку особистості школяра (Киценко Вікторія Вікторівна, вчитель початкових класів Високобайрацького навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Кіровоградської районної державної адміністрації).

  • Використання інформаційних технологій для збереження та зміцнення здоров’я учнів; формування класного колективу (Корнета Наталія Миколаївна, учитель початкових класів Високобайрацького навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Кіровоградської районної державної адміністрації).

  • Ціннісні аспекти здоров’язбережувальної педагогіки у контексті реалізації Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів (Лавров Сергій Олександрович, заступник директора з виховної роботи комунального закладу "Навчально-виховне об'єднання № 6 "Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів, центр естетичного виховання "Натхнення" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області").

  • Ціннісні аспекти здоров’язбережувальної педагогіки у контексті реалізації Основних орієнтирів виховання (Мельник Наталія Григорівна, заступник директора з виховної роботи, Ніколенко Тетяна Олександрівна, соціальний педагог Маловодянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Долинської райдержадміністрації).

  • Ціннісні аспекти здоров’язбережувальної педагогіки у контексті реалізації Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів (Олійник Ольга Степанівна, заступник директора з виховної роботи Йосипівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Новомиргородського району).

  • Ціннісні аспекти здоров’язбережувальної педагогіки у контексті реалізації Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів (Сергієнко Оксана Григорівна, заступник директора виховної роботи Новоукраїнської ЗШ І-ІІІ ступенів № 3 Новоукраїнської районної ради).

  • Школа єдності навчання і здоров’я (Унтілова Ольга Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу І-Ш ступенів № 2 імені М.Горького Олександрійської міської ради).

  • Формування загальнолюдських моральних норм через залучення учнів до фізичної культури і спорту (Щербина Світлана Василівна, вчитель-методист, вчитель української мови та літератури Созонівського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Кіровоградської районної державної адміністрації).


Запрошуємо учасників конференції та відвідувачів сайту долучитися до коментування та обговорення розміщених матеріалів. Коментувати матеріали можуть користувачі, які зареєстровані на нашому сайті (мають обліковий запис на UiD) або використовуючи авторизацію через власні сторінки «Вконтакте», «Facebook» тощо. 

Категорія: Оргкомітет (24-26.02.2015) | Переглядів: 3314 | Додав: SIRIUS | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar